16 februari 2008

Vita Sankt Paulor...

Jag önskar er alla en trevlig helg :)

Kram ö

4 kommentarer:

Lisas torp sa...

Önskar dej vårsol och vackra blomster och en skön och vilsam helg!

Kram

Lisa

Guldkorn i min vardag! sa...

kör runt här bland bloggarvänner, vilken söt blomma.
Trevlig helg
Kram Ulla-Bella

Anonym sa...

Detsamma till DIG kära Lily! Och visst är de vita Saint Paulierna bedårande söta...Jag jobbar helgen men nu är det ju bara söndagen kvar, så är det gjort =D Och är ledig måndag då istället - och då skall det bli sol o tio plusgrader säger de...=D Ha det fint!

Trolda - kramar!

Anonym sa...

Nämen tjejen, du är ju tillbaka...hade nästan räknat ut dig....nej jag skojar bara..så fin väska du fått...o vit sankt paula har jag aldrig sett, mamma har många fast de är lila eller rosa, vit var mycket finare...Mamma sa att det senaste inom blommodet var just sankt paula...visst tänkte jag, men nu när jag ser din kan jag faktiskt tro henne, kram