13 februari 2008

Till mina KÄRA BLOGGVÄNNER...

Till er KÄRA bloggvänner vill jag ge...
Ett stort fång av de vackraste blommor och många kramar.
TACK för ert stöd!
Er omtanke och gulliga ord har värmt mig väldigt mycket när det kändes som kallast.
Tack För Att Ni Finns... :)
(bilden är lånad)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ha en riktigt härlig ROSA Alla Hjärtans dag :)


Jag tyckte det lät roligt med ett rosa inlägg,
Jag läste om det hos Kullervilla och hos Poppins .
Detta är inför Alla Hjärtans Dag.

Jag trodde faktiskt inte att jag hade så mycket ROSA i mitt hem. Döm om min förvåning när jag hittade allt detta...

Lite rosa ljus hittade jag





och
Sovrumsgardinerna....
blommor

och på krukan

och så broschen...



Och på tal om ROSA,
visst är detta trädgårdskitet från Buxus läckert...






Ha en bra vecka :)
Kram ö

13 kommentarer:

Karin sa...

Vilket härligt inlägg! Så glad jag blir av alla dina fina rosa saker. Jag hoppas att du får en fin Alla hjärtans dag!

Stor kram från Karin

Lisas torp sa...

Hej konvaljtjejen!

Tackar varmast för din fina kommentar hos mej!

Så fina bilder du visar, både blomster och hjärtan!!

Jag önskar dej en riktigt härlig och kärleksfull alla hjärtans dag!

My funny Valentine...!!

Kram

Lisa

kullervilla sa...

Jag nog är det konstigt Lily, inte trodde vi heller att vi hade något rosa. Men den som söker finner oväntade gömmor :=) Så är det nog med allt här i livet.
Broschen är bara så mycket jag ! Till salu :=) :=) Förstår att du vårdar den ömt.

Önskar dig en riktigt go Alla hjärtans dag.

Kramiz //kullervilla

Solsjö - Under en vind sa...

Tänk vad rosa det fanns hos dig! Mycket mys!

Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag! Kram!

Anonym sa...

Åh så mycket FINT i rosa!!! Primulorna är ju bara så underbara nu vid denna tiden =D Jag önskar dig en UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAG med massor av värme och Kärlek!

Trolda . Hjärte-kramar =D

Hannis sa...

Åhh, ett inlägg!!
Vad jag blir glad!!
Hoppar upp och ner=))
Som vanligt fint hos dig med vacker färg!
Ha en riktigt fin kväll//
Kram Hannis

Lycka är ~ Onnea on sa...

Så fint med rosa, en av mina favoritfärger. Vill bara ha allt med rosa jag ser ;)

Grindelunda sa...

Åh...jag älskar rosa. Det andas VÅR om den färgen.
Hoppas Du haft en härlig Alla hjärtans dag. Kramar från Gilla

mittiminvillervalla sa...

Hallåj Lily Vännen ;o)

Så gulligt du skriver hos mej!
Blir ju så glad! :o)

Tycker så mycket om dej och din blogg jag också! Så mycket sockersött rosa du visar! Jag har varit totalt "allergisk" mot rosa under ett stort antal år men nu har det börjat smygas fram lite här och där igen ;o)

Önskar en riktigt trevlig och skön helg!

Varma Kramisar Monika

Poppins sa...

Hej och välkommen tillbaka! Extra kul att du återkommer med ett rosa inlägg. Du och jag är väl lika lite rosa inomhus, i stället njuter vi av den färgen i trädgården.
Många kramar

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så masse fint rosa!
Hærlig innlegg!
Jeg ønsker deg en superfin helg!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Så mycket fint du har i blogginlägget kram Till dig Tingeling

Anonym sa...

Inte trodde jag att jag skulle gilla de rosa rosljusen längst upp, men de var äckligt söta eller som man numera säger... kitchiga