15 augusti 2009

Avslaget!!!



Fy tusan vad det regnade! Helt sanslöst!!!!! Stackars utställare och arrangörer....
Vi gick en runda, röstade på flottarna, min röst gick till "Elvakaffe" av Gröna Bönor, om jag inte helt missminner mig, vann de förra året....När vi röstat, åkte vi därifrån! Vi åkte till Gläntan,
och tog en fika..njöt av vad som bjöds i den lilla inredningsbutiken och handelsträdgården :D))))

Dessa bilder var de enda jag tog under Trädgårdsgillet...Jag var inte ett du inspirerad pga av hällregnet som gjorde det hela avslaget...






ö

4 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Härliga bilder men så synd med regn....
Notstället var fantasiskt vackert och så många roliga idéer!
Ha en bra söndag Kram Marith

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så syynd!!! Jädrans regn!!! JAg har tre systerdöttrar som åkt till Liseberg, de hade också regn :(
Bilderna du tog var fina!
Ha en trevlig kväll!
kram vännen!
nina

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

När jag vaknade till regnvädret igor visste jag att jag inte kör ditt. Men tack för bilderna.
Stackars utställare! Och gäster!
Trevlig kväll, Petra

Annika Christensen sa...

Ja det var verkligen synd om dem.
Jag brukar ställa ut där men jag hade inga kort och inga böcker kvar.
Det var där som jag gjorde min första visning av mina bilder.
Lite nostalgi och Landskronaborna är bra på att heja på.
Ett av de trevligaste arrangemangen tycker jag för det kostar inget det är för ALLA.
Ha det gott
Annika