23 augusti 2008

"Hur vill du ha ditt bröllop"

å
å
å
åå
å
å
å
å
å
å
å
å
å
å
(bilden är lånad)
åå

För ett tag sedan fick jag en utmaning av Chie;
~~~~~~~~
"Hur vill du ha ditt bröllop"
~~~~~~~~
Härligt och kul att en sån här tråkig, regnig dag drömma sig bort och fantisera om hur ens bröllop ska se ut den dagen jag gifter mig.
  1. Har du klara planer på var du vill gifta dig? Nä inte direkt var, men jag vill gifta mig utomhus på en vacker plats


  2. Vittguld, silver eller guldring? Vittguld


  3. Klänning, maräng eller figurnära? Klänning, enkel med långa ärmar och ett "naturligt släp"


  4. Har du bestämt eller drömmer du om hur brudbuketten ska se ut? Liljekonvaljer, violer och murgröna


  5. Skor eller barfota? Barfota


  6. Hår? "Naturlig, uppklippt vågig page", svårt att förklara, med murgröna som diadem med lite liljekonvaljer och violer runt det.


  7. Hur ska din make vara klädd? Enkel kraglös vit skjorta, vita byxor


  8. Wows? Yeah


  9. Bröllopsresa? Irland eller Skottland


  10. Övrigt?

Jag vill ge den vidare till:


Alla som vill och som känner sig manade!

ö

5 kommentarer:

Poppins sa...

Låter romantiskt med barfota bröllop utomhus och med liljekonvaljer i håret. Jag hoppas att jag blir inbjuden den dagen. :)
♫♫♫♫♫ Poppins

Hannis sa...

Mmmm,barfota bröllop och resa till Skottland eller Irland låter så härligt!

Här har helgen tillbringats med lite pyssel och mycket böcker och choklad=))
Underbart känns det som!

Hoppas du haft det bra/Kram Hannis

Hannele på Hisingen sa...

Tänk, vi planerade inget bröllop,
gick bra ändå, ett kvarts sekel har gått :)

Kathys Home sa...

Hejsan! Vilken otrooooligt vacker spegel och hylla du visar nedan...jättefint måste jag säga..älskar de där snirkliga..hmmm..Bröllop vete tusan du....har inga som helst tankar där...har nu varit skild i...ja sonen fyller 22 så alltså 16 år...hujedamig..men en strand barfota vore nog inte så illa faktiskt om jag får drömma lite
:-))Ha det bäst..kram kat

Anonym sa...

Rara romantiska Lily =D Och Skottland ÄR romantik.....Låter som ett underbart kommande bröllop ;-) Är mitt i flytten....puha...ja, du vet ju liksom jag vad en flytt innebär...har sambons dator nu, väntar på min uppkoppling...blir förhoppningsvis färdigt nästa vecka....o sista flyttlasset o städning blir det på lördag,men BOR i Ljungskile nu =D i en uuuunderbar lägenhet o Livet leker =D Vi hörs!

Trolda - kraaamar =D