12 april 2008

En glimt till...


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz






Det är inte helt klart ännu men jag lovade ju er en glimt,
och denna är ju lite mer än de förra, eller ;)
Kransen köpte jag förra året och jag hade totalt glömt bort den...
Ska köpa ett längre ljus och lite mer saker att fylla bordet med.
Jag tycker att jag har en massa saker men helt plötsligt har jag ingenting som passar...
Konstigt ;)
Bordet står inte där det var tänkt från början.
Det blev en massa omändringar hit och dit.
Har man inte jobb så får man...;)






Eftersom jag flyttat om och runt en hel del pga detta,
hamnade detta lilla bord på sin plats i mitt sovrum.
Tavlan i bakgrunden ska hängas upp.
Blommorna "Flitiga Lisa" pryder sin plats ganska väl där tycker jag.
De skulle egentligen stå på det *nymålade*bordet,
men de gjorde sig inte där...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kram ö


24 kommentarer:

Sara sa...

Visst är det konstigt att det alltid fattas saker;-) Blommorna var jättefina. Ha en fin söndag!
Kram Sara

Anonym sa...

Åhhhh....vad mysigt med den pastel rosa och vit ljus.

Hoppas du har en underbar söndag!

kram,
chie
http:pikitinianos.blogspot.com

Lisas torp sa...

Så fint du har gjort det! Kransen är ju sååååå söt och blommorna ¨pryder verkligen sin plats!

Jag har en speciell hälsning till dej på min sida, från trädgårdsmässan! En bild som jag faktiskt tillägnat dej!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram

Lisa

Anonym sa...

Det ser riktigt fint ut =D Jag tycker verkligen du "fått till det" och någon "sakbrist" där "inget passar" lider du väl knappast av...;-) Ser så härligt romantiskt ut med blommor,krans o ljus...=D

Trolda - med söndagskramar =D

Solsjö - Under en vind sa...

Å vad du frestar oss....hi hi....

Hoppas att helgen varit bra! Kram!

Anonym sa...

Din krans är bedårande!
Kram Thea

Hannis sa...

Men oj.vilken fin skål i zink!
Ocj kransen är vacker!
Det låter som att du håller på att göra jättefint!

Visst är det lustigt att man kan tycka att man helt plötsligt inte har nåt=))
Men jag tror nog att du hittar en lösning!
Kram Hannis

Kannor och karaffer sa...

Vilken underbar krans så snygg mot zinkskålen.....

Ibland behöver man vila lite med placering av saker för att sedan få en blixt ide om hur det ska va....då känns det nästan dumt att man inte såg det först......men det är väl det som är tjusningen med inredning...

Ha det gott!
Ann

Kathys Home sa...

Härliga färger mums.. å söta blommor. Efter ett tag med flyttande hit å dit så hittar man till slut rätt..//ha det gott..kat

mittiminvillervalla sa...

Hej min vän!

Tack snälla för alla dina besök hos mej! Dom värmer så gott :o)

Så mycket fint jag missat här hos dej. Som vanligt när du lagt din hand vid saker och ting så blir det ju sååå vackert! Kransen i zinkskålen är ju helt underbar. Och fönstret och allt annat du visar också!

Ha det så gott och sköt om dej! Det finns bara en av dej! :o)

Kram

Monika

Anonym sa...

Så otroligt fint du inreder.
Imorgon ska jag få ihop nåt kransliknande till mina två arbetskompisar men det är en hemlighet så jag kan inte skriva det på min blogg dåen av dem är där och kikar ibland kram Tingeling

Frida sa...

Varsågod! Det var så lite. Vilken fin krans. Jättefina blommor :-)
Kram Frida

Karin sa...

Det ser ju ut att bli jättefint! Kransen ihop med ljuset och fatet är verkligen ljuvligt. Jag hoppas att du har haft en fin helg och att början på den nya veckan bli bra. Kram Karin

kullervilla sa...

Oj vilket jobb man kan få av att skaffa sig något nytt. *ler* Har gått runt med tavlor hela kvällen, på grund av en ny hängare. Skulle ha något ovanför den, sluta med att det blev en gammal bonad. Skall nu titta på det i några dagar, men tror faktiskt det blev bra till slut.
Ser fram mot att se hur du får det när du flyttat färdigt :=)

Kramiz //kullervilla

ChatrinesLiving sa...

Ja det tar tid med maleprosjekter:) Fint blir det hos deg!
Her går mitt sakte men sikkert mot en slutt for denne gang. Du skal se, når jeg så er ferdig, begynner jeg på nye prosjekter;)
Ha en finfin mandag!
Klem fra chatrine:)

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken ljuvligt söt ljuskrans, det blir så ibland att man möblerar och möblerar har man tur passar alla möbler in men ibland blir det helt plötsligt över en möbel som inte passar någonstans hm...
Men det är skoj med förändringar.
Kram Ulla-Bella

Anonym sa...

Ja ändrar man lite så passar saker int helt plötsligt. men så fin den lilla ljusstaken var med lilla kransen runt.. jättesött på det vita bordet.. ja jag väntar med spänning med att få lite mer glimtar och se helheten.. Kramoch ha en skön tisdag..Monica

Grindelunda sa...

Men en sån otroligt vacker krans:)
Ät det eterneller...eller. Oj det rimmade..haha

Kram Gunilla

Anonym sa...

Tack för ett gott ord!

Hoppas du får en skön natt...

kjamisar,
//chie

Tingeltangel sa...

Så fint du gjort. Kransen är jättesöt. Känner igen det där med att skaffa si gjobb.

Nygammalt sa...

Snyyyyyggt, vännen!
Kramar till dig.

Poppins sa...

Du är precis som jag, du gör fynd bland dina egna saker! Kransen är jättefin och så snyggt det blev i skålen på fot.
många kramar

Hannis sa...

Hej du=))
Kikar in redan nu och önskar trevlig helg.
Hoppas allt är bra och att du mår gott/Kram Hannis

C De-sign sa...

Så fint det blir!!! Kransen är ju jättefin...men visst är det konstigt att man saknar sakaer trots att man har såååå mycket! Bra att bordet hittade sin plats till slut, ibland får man flytta runt lite .......
Ha en fin kväll!
Kram fr C