28 februari 2008

Trevlig helg...



Jag önskar er en skön och härlig helg:)
Kram ö

18 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig oxå en trevlig helg kramar Tingeling

Sara sa...

Oj, här har det kommit fram söta kyllingar och hönor, vad sött! trevlig helg!

C De-sign sa...

Önskar dig också en trevlig helg! Så söta kycklingar och hönor ..... snart är det påsk, så tidigt i år.....
Kram fr C

Ann-Catrin sa...

Då får man önska detsamma!!
härligt vårligt och påskigt på bilderna!!
kram A-C

Anonym sa...

En underbar helg till dig kära Lily! Och VILKA vackra inspirerande bilder du visar, man blir så GLAD!!! Kraaaam!

Trolda - tjingeling!

Hannis sa...

Detsamma till dig!
Vilka gulliga bilder.
Kycklingarna är så söta=))
Kram Hannis

Poppins sa...

Så påskfint du redan har fått! Ha en bra helg, du också.
kram

Karin sa...

Vilka ljuvliga bilder! Jag önskar dig en toppenhelg...

kram Karin

Anonym sa...

En riktigt myspyshelg!

Grindelunda sa...

Jag anar påsklängtan när jag ser dina härliga bilder.
Ha en skön helg! Kram Gunilla

C De-sign sa...

Tack för kommentaren inne hos mig! Ja, du har så rätt bloggvärlden är en underbar inspirationskälla!!!! Jag fastnar lätt vid datorn...hur mycket fint som helst att gå igenom och njuta av!!!
Ha en bra lördagkväll! Kram fr C

Anonym sa...

Mysiga bilder,
önskar en fin söndag, kram

Lisas torp sa...

Vilket dramatiskt väder det är överallt! Tror att de varit värre söderut. Så skönt att ni fick lite sol ändå, så annorlunda allt blir när den tittar fram.
Här regnade det oavbrutet hela dagen igår - riktigt ruggigt! Vårsalongen var ändå trevlig och det var en hel del folk!

Ha en riktigt skön söndag!

Kram

Lisa

mittiminvillervalla sa...

Hallåj Lily!

Hoppas allt är bara bra med dej! Du visar så gulligt påskpynt så jag blir nästan påskpyntsugen ;o)

Jag brukar inte pynta så mycket till påsk. Brukar mest bli gula ljus och servetter och ett gäng tulpaner :o) Men dina fina bilder inspirerar.

Här blir vi överösta med snö så den gula färgen lyser ju upp :o)

Hoppas din helg blev trevlig och att söndagen blev skön och avkopplande :o)

Kramisar Monika

Lallis sa...

Åh, vilka söta bilder:)
ha en fin söndag.
Kram Lallis

Anonym sa...

Åh du har börjat påska till det, söta kycklingar o är det penséer du planterat oxå? Nu har vi det härliga framför oss...förhoppningsvis en skön vår som övergår i en solig o varm sommar, ha de bra, kramar

Anonym sa...

Ville bara säga hej.. och vilka fina blommor du har..=). Måste nog köpa lite penseér också, de är så vackra de första små.. Ha det gott..Monica

Mia sa...

Tänk påskägg, huh! Jag som fortfarande känner av sviterna från julgodiset.