10 juli 2011

Snart semesterdags..



Bara en vecka kvar att jobba..sen semester i två veckor.
Sparar lite till december då jag tänkte baka, laga en massa god mat och annat, sött& gott + njuta av att jag blir 50år :)
Vad som mer ska hända förutom ledigheten får tiden utvisa :)

De här små charmtrollen blommar villigt ännu..



Älskar min 'Törnrosas Kjortel' :)



Och min bouganvillea..som vuxit en hel del sedan förra året!





Rosenskäran är också en favorit..






Pelargon är inte så dumt det i heller..


Så trist och färglöst livet hade varit utan blommor och blader...


ö

4 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Vackra blommor! Vad skönt med lite ledighet. Jag har mitt allra första sommarlov och det är underbart! Fast tiden går så fort så fort och jag som skulle hinna med så mycket :)
Må så gott
kram Marie

NinaH sa...

Nedräkning!;-)
Låter som en klok "semester-fördelning"... när nu stor dag också är på gång framöver....
Verkar lugnt redan denna vecka- mycket vackert runt omkring dig i "lilla täppan" på de lediga stunderna fram tills nedräkningen är avslutad.;-)
Njut!....

Hannele på Hisingen sa...

rosenskära är verkligen fin och tacksam

Trolda sa...

Ja, BLOMMOR gör en glad!!! =D Och speciellt då när man kan titta på sådana praktexemplar DU bjuder på! =D Och tänk...50 år ! Det kunde man väl aldrig tro att du snart är! =D

Trolda - kramar =D