09 juni 2011

Nu är allt på plats!
Nu ska jag bara bo in mig lite..

Två arbetskamrater kom hit under kvällen med en för tidig 50-års present.
De tyckte att jag kunde ha nytta av den under sommaren och semestern :)
En baden-baden fick jag! Jag har pratat om att jag under min ledighet skulle ligga och njuta ute i trädgården i min baden-baden, läsa/och eller bara koppla av..
Nu blev det inte tid till att göra varken det ena eller andra ( jag skulle nämnligen köpa mig en baden-baden och ligga och slappa och ta igen mig lite i den under någon av flyttdagarna), fast min underbara observanta vän uppmärksammade att jag inte köpt min vilostol än..Härligt!!! En Hillerstorp, limegrön klädsel, svart snörning och metalldelar fick jag :)
Tusen Tack!! :)






ö

2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilken fin och passande present! Härlig bild du visar! Hoppas att du nu hinner njuta i din nya baden-baden!! Kram
Lisa

Trolda sa...

Jag hoppas verkligen du får nytta av din härliga present nu när du iallafall installerat dig något! =D Säger det igen, så KUL för dig med ny bostad och TRÄDGÅRD!!!!=D

Trolda - kramar o fin pingst till er!!! =D